30 هزار متر پیاده‌رو سازی در ساحل گناوه انجام شد
نوشته شده توسط : احسانی
شهردار گناوه:
30 هزار متر پیاده‌رو سازی در ساحل گناوه انجام شد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: 30 هزار متر مربع پیاده روسازی در کنار ساحل و نقاط مختلف شهر انجام گرفته است.

خبرگزاری فارس: 30 هزار متر پیاده‌رو سازی در ساحل گناوه انجام شد

 

علی بیروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: تمام تلاش خود را کردیم تا فضایی مناسب برای رفاه هموطنان ایجاد کنیم.

وی افزود: شهرداری گناوه در چند ماه آخر سال 90 تمام تلاش خود را کرد تا فضای مناسبی را برای اسکان و رفاه حال هموطنان ایجاد کند.

شهردار گناوه بیان داشت: 30 هزار متر مربع پیاده روسازی در کنار ساحل و نقاط مختلف شهر انجام گرفته است که همین امر موجب شده هموطنان عزیز بهتر بتوانند چادرهای خود را برپا کنند.

شهردار گناوه ضمن تشکر از همکاری خوب فرماندار با مجموعه شهرداری گفت: شهرداری امسال توانسته حمل و نقل رایگان مسافران از کنار ساحل به مرکز شهر را توسط چهار دستگاه اتوبوس انجام دهد.

بیروتی عنوان داشت: سرویس بهداشتی یکی از مشکلاتی است که سال‌های گذشته مسافران با آن روبرو بوده‌اند که امسال 50 چشمه سرویس بهداشتی به صورت کانکسی و سیار و 12 چشمه حمام عمومی سیار به سرویس‌های قبلی افزوده شده است.

شهردار گناوه گفت: نصب بنرهای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ارتباط با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی در تمام نقاط شهر توسط شهرداری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: احداث و نصب 30 دوش ساحلی به شکل جانوران دریایی در ساحل، راه اندازی اتوبوس توریستی برای بازدید از اماکن متبرکه و ابنیه تاریخی و مناظر زیبای گناوه، احداث 20 نقطه از شهر و ساحل برای شارژ تلفن همراه، توزیع روزانه 500 هزار کیسه زباله و نصب سطل زباله، پاکسازی ساحل همه روزه با حضور شهروندان و شهرداران محله از ساعت 8 تا 10 صبح، راه‌اندازی چهار نمازخانه سیار در کنار ساحل و نصب ست‌های بازی در پارک‌های ساحلی و ...از اقدامات شهرداری گناوه بوده است.

 





:: بازدید از این مطلب : 804
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: